سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه خدا دوستی را بر خودْ دوستی مقدّم بدارد، در برابر سختی و دشواری مردم، خداوند او را بسنده باشد .بنده ام پیروی ام کن تا تو را مانند خود گردانم . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :13
کل بازدید :108542
تعداد کل یاداشته ها : 190
103/2/1
6:46 ع

 

تبلیغات ایمیلی بوسیله انواع و اقسام نرم افزار انجام می شود. برنامه های بسیاری نوشته می شوند که شما بدان وسیله می توانید اقدام به ارسال ایمیل انبوه به صورت تبلیغاتی یا حتی اطلاع رسانی کنید. برخی از آنها بروی رایانه شما قابل نصب هستند و برخی دیگر بروی یک سرور نصب می شوند.یک نسخه از ایمیل خودتان را به ایمیلهای خودتان در سرویس دهنده های مختلف ارسال کنید و ببینید که در کدامیک از آنها ایمیل به شاخه اینباکس رفته و در کدامیک به شاخه اسپم.قبل از ارسال نامه خودتان را ویراستاری کنید و غلطهای املایی آن را برطرف کنید. وجود این غلطهای املایی میتواند شرکت و سایت شما را بی اعتبار کند.اما برخی از برنامه ها و هک ها وجود دارد که با استفاده از خود سرویس دهنده ایمیلهای معروف، مثل یاهو و جی میل اقدام به ارسال نامه تبلیغاتی می کنند. در اصل این یک ترفند است که خیلی از افراد از آن برای استفاده در امر تبلیغات ایمیلی، بهره می برند. البته باید دقت کنید که این موضوع در هیچ کجای اینترنت به صورت رایگان وجود ندارد و شما اولین باری است که می‌توانید بسته ای را دریافت کنید که به صورت تصویری و همراه با فیلم به شما نحوه ارسال بازاریابی ایمیلی با استفاده از سرور یاهو به صورت رایگان را آموزش می دهد.

در این دوره، برای اینکه بازاریابی ایمیلی موثر باشد، باید کیفیت را جزء اولویت‌های بالا در نظر گرفت. برای شروع، به معنی ملاحظه با دقت و برنامه ریزی است. اگر شما ایمیل‌هایی را که با چرت و پرت پر شده است را برای مشتری‌های خود ارسال کنید، احتمالاً خواهید دید که هر هفته تعداد نامه باز کردن آنها، افت خواهد کرد. هرگز از کدهای جاوا در بازاریابی ایمیلی ارسالی خودتان استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود.بروی نوشتن نامه‌هایی تمرکز کنید که با  مشتری‌های خود مرتبط است. نشانی آن چیزی که آنها می‌خواهند، نیاز دارند و حس می‌کنند را به آنها بدهید، نه فقط محصولات و کالاهایی که برای شما سود دارند. یک برنامه زمان بندی شده را برای کار خود تنظیم کنید، عوض این که به صورت منتاوب یادداشت‌هایی را ارسال نمایید. با این کار، مشتری‌های شما اعتمادشان بیشتر خواهد شد. به طور ایده آل، خبرنامه‌ی شما باید همراه با مهارت باشد و برای مشتریانی که می‌خواهند از شما نامه‌ای دریافت کنند یا نکنند، هدفمند شده باشد.

اصول کار همان است، ولی نوع و روش‌های بازاریابی فرق کرده است. اگر قبلاً با استفاده از نامه‌های کاغذی، بروشور، کارت ویزیت و … اقدام به بازاریابی می‌کردیم، امروزه لازم است که شیوه‌ی نوین آن استفاده کنیم. دیگر شاید روش‌های قدیمی کاربردی نداشته باشند. مطمئن شوید که سرور شما در لیست سیاه نیست. در صورتی که سرور شما در لیست سیاه باشد. هر چقدر هم نامه شما اصولی باشد تمامی ایمیلهای شما یا به دست مخاطب نمیرسد و یا این که به شاخه اسپم آنها میرود.مزایا و فرصتهایی که در بازاریابی برخط برای بسیاری از کسب و کارها به ارمغان آورده است، باعث شده است کسانی که به فکر پیشرفت در آینده هستند رو به این سمت آورده و از فرصت‌های بالقوه‌ای که هنوز جای آنها خالی است، استفاده کنند.

وقتی خرید به جای حضوری به صورت مجازی انجام می‌شود، پول از حالت کاغذی خارج شده و پلاستیکی شده است، ارسال کالا جدید شده است، باید نوع بازاریابی ما هم تغییر کند و از شیوه‌ی جدید آن استفاده کنیم. اینجاست که همگام با دیگر تغییرات کار خود را به بهترین نحو پیش خواهیم برد.ما در حال گذر از زمانی هستیم که کم کم تمامی تراکنش های مالی به صورت برخط و آنی انجام می‌شود. پس چرا باید روش بازاریابی ما هنوز کاغذی باشد؟ آیا این مسخره نیست؟ تمامی ابزارهای قدیمی بازاریابی مانند هدیه‌ی تبلیغاتی، بروشورها، تبلیغات کاغذی و … به نوع الکترونیکی خود تبدیل شده‌اند که یکی از بارزترین نوع آن، همان ایمیل است که روز به روز به کارکرد آن افزوده می‌شود. پس جای کار در این عرصه بسیار گسترده است.با استفاده از نرم افزار گوگل آنالیز رفتار کاربران پس از ورود به سایت را تحلیل کنید و نرخ تبدیل فروش خودتان را در هر بازاریابی ایمیلی محاسبه کنید. با این روش میتوانید بهترین بازدهی را بدست آورید.