سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آغاز حکمت، ترک لذّتها و پایان آن، نفرت از چیزهای گذراست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :13
کل بازدید :108526
تعداد کل یاداشته ها : 190
103/2/1
7:46 ص

کت های مجلسی و اسپرت زنانه مدل یقه های مختلفی دارند که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه و فرم اندام شما دارد، برای اینکه بتوانید بهترین مدل یقه را کت تان انتخاب کنید باید با انواع یقه کت زنانه آشنا باشید پس در ادامه این مطلب انواع مدل های یقه کت زنانه را مشاهده کنید.

مدل یقه کت زنانه یقه انگلیسی یکی از مدل های پرطرفدار و رایج یقه برای کت زنانه است که البته کمی قدیمی شده است، مدل یقه های ساده تری برای کت های زنانه وجود دارد که امسال مد هستند و بسیار شیک اند.

 

اگر میخواهید کت بدوزید و دنبال مدل های جدید یقه برای کت زنانه هستید پیشنهاد میکنیم از این مدل ها دیدن کنید و ایده بگیرید زیرا زیبایی کت شما را دوبرابر میکنند. 

کت شما چه اسپرت باشد و چه مجلسی میتوانید از این مدل یقه ها استفاده کنید. اگر لاغر هستید سعی کنید از مدل یقه هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم انتخاب کنید و اگر چاق هستید برخی مدل یقه ها برای شما مناسب تر اند که در ادامه با آن ها آشنا میشوید.

خرید کت تک زنانه

در خرید این  لباس از  سایت های اینترنتی که در سال های اخیر بین بانوان به خصوص بانوان جوان متداول شده است به نکاتی  توجه کنید:

  • حتی الامکان از سایت هایی خریداری کنید که گواهی نماد اعتماد الکترونیک (E-NAMAD) از وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشند. این نماد در پایین کلیه  صفحات  فروشگاه های اینترنتی مجوز دار و احراز صلاحیت شده ایرانی  در حوزه  مد و لباس  قرار دارد.
  • حتما کت و شلوار را از یک سایت خریداری کنید تا جنس و کیفیت و ست شدن رنگی آن برای شما  راحت و آسان باشد.
  • در سفارش خرید کت و شلوار زنانه مجلسی یا دخترانه از صفحات اینستاگرام و تلگرام، پیش از  پرو کامل  لباس، از پرداخت وجه خودداری کنید.
  • اگر خرید اینترنتی  لباس کردید  و به  هر دلیلی، فروشنده از ارسال کالا در  بازه  زمانی خودداری کرد، گردش حساب ممهور به مهر بانک  خود را به همراه یک اعتراض، تحویل پلیس فتا در استان محل  سکونت خود کنید.
  • اگر دوست دارید از سایت های بین المللی نسبت به خرید این  محصول اقدام  کنید و کارت اعتباری ارزی ندارید، از شرکت های پرداخت مجازی داخلی نسبت به  خرید گیفت کارت  اقدام کرده و آدرس دوست و آشنا  در خارج از کشور  را به  عنوان نشانی دریافت محصول ارائه کنید تا به محض دریافت،  برای  شما ارسال  شود. دقت کنید که در تبدیل سایزها  به اندازه خود،  اشتباه  نکرده  باشید.
  • در خرید پوشاک زنانه، حتما شرایط  مرجوع کالا را در بخش TERMS  & CONDITIONS مطالعه  کنید.

برای انتخاب کت تک مجلسی و اسپرت اگر قصد شما ست شدن کت و شلوار زنانه با بقیه لباس ها و کفش هایی که به تن می کنید به دنبال رنگ های پایه مثل مشکی، خاکستری، طوسی باشید. کت و شلوار زنانه در رنگ های مختلفی وجود دارد اما رنگ های پایه:مشکی، خاکستری، طوسی بهترین انتخاب برای خانوم هایی است که قصد ست کردن سایر لباس ها و اکسسوری ها با این لباس رسمی را دارند.

 اکثر مدل های کت و شلوار زنانه مخصوص یک فرم بدن خاص طراحی شده است و اگر شما سهوا انتخابتان را بر اساس فرم بدنتان انجام ندهید شاید موجب تنگ بودن یا آویزان بودن کت شلوار روی بدن شما شود. این قضیه موجب غیر حرفه ای بودن کت و شلوار انتخابی شما می شود.اگر کمر بزرگی دارید به دنبال شلوارهایی باشید که پاچه ی آن ها خودنمایی می کند و نظرها را از کمر شما دور می کند. 

خانم هایی که قد کوتاهی دارند و ریز نقش هستند باید کت هایی را انتخاب کنند که دقیقا تا روی کمر یا دقیقا زیر آن قرار بگیرند. چراکه این کت ها موجب بلند تر دیده شدن شما می شوند