شاید برای شما هم پیش‌آمده که برای اخذ نوبت از پزشکان، بارها با مطب پزشکی تماس گرفته باشید و در آخر نوبت به شما داده شود و که از لحاظ زمانی با کارهای دیگر شما تداخل داشته باشد. شما با درمانکده در هر ساعتی از شبانه‌روز- حتی ساعت 2 صبح – می‌توانید با توجه به ساعات کاری پزشک نوبت دلخواه خود را انتخاب و رزرو کنید.

در حال حاضر امکان اخذ نوبت، از بیش از 800 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه‌هایی مانند گوش و حلق و بینی، غدد و متابولیسم، روماتولوژی، زنان و زایمان، متخصص داخلی و دیگر تخصص‌ها در درمانکده فراهم شده است. یکی از امکانات جالب درمانکده برای کمک به کاربران در انتخاب پزشکان، بخش نظرات هست. درمانکده با تکیه بر اصل بی‌طرفی، نظرات کاربران خود در مورد هر پزشک را با رعایت چهارچوب اخلاقی و قانونی منتشر کرده و هر کس با استفاده از این نظرات می‌تواند با اطمینان بیشتری بهترین گزینه موردنظر را برای دریافت نوبت انتخاب کند. تمامی این موارد در قالب اپلیکشین و وب‌سایت درمانکده قابل استفاده هست.

نیازی نیست از دردسرهای رزرو وقت دکتر برایتان بگویم. صد در صد خودتان بارها به خاطر یک مشکل کوچک، مجبور شده‌اید که در مطب دکتر بنشینید و شاید در انتها پاسخ درستی هم دریافت نکرده‌اید. اما آیا راهی هست که بتوان بدون مراجعه حضوری به پزشک، از مشاوره‌های او (یا حتی مشاوره چندین پزشک به طور همزمان) بهره‌مند شد؟

اپلیکیشن درمانکده

شما با استفاده از اپلیکیشن درمانکده همیشه و همه‌جا و به‌سادگی به تعداد زیادی از برترین متخصصین در حوزه‌های مختلف دسترسی دارید و در کمترین زمان ممکن می‌توانید از آن‌ها نوبت رزرو کنید.

سایر بخش های درمانکده: وبلاگبیمارستان‌هاداروخانه‌ها

 

تست سلامت

یکی از خدمات جذاب درمانکده تست سلامت هست که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و حجم زیادی از داده‌های پزشکی معتبر و با سوال و جواب از کاربر بیماری احتمالی او را تشخیص داده و در انتها لیستی از متخصصینی که توانایی درمان آن بیماری را دارند را به او نمایش می‌دهد. لازم به توضیح است که این سیستم به‌هیچ‌ وجه جایگزینی برای معاینات پزشکی نبوده و فقط جهت کمک به کاربر برای یافتن پزشک مناسب برای او هست.

بانک دارو

شما با استفاده از این سرویس می‌توانید اطلاعات کاملی از تمامی داروها، مانند شکل دارو، نحوه مصرف، عوارض جانبی، تداخل دارو با سایر داروها و اطلاعات تکمیلی دیگری در مورد هر دارو را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده دریافت نمایید.

حرف آخر

آرزوی قلبی درمانکده سلامتی و تندرستی همه‌جامعه هست. در همین راستا تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا همیشه در کنار شما باشیم. روی ما حساب کنید.