سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آلودگی دلهایتان یا پرگویی شما نبود، آنچه را من می شنوم، می شنیدید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :46
کل بازدید :108672
تعداد کل یاداشته ها : 190
103/2/7
10:51 ع

مجالس کودکان را جطور شاد برگزار کنیم؟

شما هم ممکن است برای برگزاری جشن تولد خود و یا عزیزانتان دچار سردرگمی شوید، پیشنهاد ما مراجعه به مراکز خدمات تشریفات جشن تولد است. برگزاری جشن تولد برای کودکان هر سال باید تکرار شود، و شما ممکن است قادر نباشید با وجود مشغله های زیاد برنامه ریزی مناسبی برای آن انجام دهید یا بخواهید این جشن باشکوه زیاد برگزار شود و یا تعداد مهمانانتان به حدی باشد که به تنهایی قادر به پذیرایی از آن ها نیستید و...به همین دلیل بسیاری افراد برگزاری جشن تولد را به مرکز تشریفات جشن تولد می سپارند. برگزاری جشن تولد به خصوص برای کودکان باید بر اساس رده ی سنی و سلیقه ی آنها باشد.

 

تشریفات برگزاری جشن تولد برای کودکان

برگزاری جشن تولد در فضایی غیر از فضای خانه می تواند هیجان انگیز تر و با شکوه تر باشد، فضاهایی که منحصرا برای برگزاری جشن تولد کودکان طراحی شده است و گنجایش بیش از صد نفر مهمان با کلیه لوازم پذیرایی را دارد. میزبانی و ارائه خدمات در این فضا برای تعداد بالا فراهم است این مراکز خدمات رسانی به بهترین شکل تلاش می کنند تا لحظات مفرح و هیجان انگیز و شادی را برای افراد رقم بزنند بسته به سلیقه ی خود می توانید خدمات مختلفی را از آنها مطالبه نمایید به عنوان مثال شما از انتخاب تزیینات تولد، تم تولد، لباس و شیرینی و کیک تا انواع خوراکی های مختلف را می توانید سفارش دهید سایر خدمات مثل خواندن سرود های زیبای کودکانه ی تولد و موسیقی شاد و آتش بازی و هر آنچه برای یک جشن باشکوه؛ زیبا و بیاد ماندنی به آن نیاز دارید، می توانید انتخاب کنید تا در جشن اجرا شود.

 

تشریفات جشن تولد کودکان

حساسیت در برگزاری جشن تولد کودکانه بیشتر است کودکان بیشتر به جزئیات توجه می کنند و یک تزیین با طرح مطابق میل شان می تواند شادی و هیجان شان را در جشن مهمانی بیشتر کند. برای برنامه ریزی جهت برگزاری جشن تولد کودکانه چک لیستی از کارهایی که باید انجام شود؛ تهیه نمایید در این لیست می توانید حتی روبان دعوتنامه ها را نیز به شکلی دلخواه سفارش دهید. تنوع در لوازمی که به کار می برید با رعایت هماهنگی بین اجزا می تواند زیبایی بیشتری به جشن تولد تان ببخشد. هر تم تولدی که انتخاب می کنید می تواند چند طرح مختلف داشته باشد به عنوان مثال شیرینی ها و بیسکویت هایش طرح باب اسفنجی باشد و سایر خوراکی ها طرح پاتریک و یا خرچنگ داشته باشد(کارتون باب اسفنجی و پاتریک و خرچنگ  که تم تولد کودکانه است)اغلب مراکزی که تشریفات جشن تولد کودکان را انجام می دهند انواع تنقلات و آبشار شکلات و خوراکی ها و غذاهای اصلی با طرح های کارتونی و تم های تولد دارند که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و می توانید این کترینگ ها را مناسب و هماهنگ با تم تولد کودک خود سفارش دهید.

 

لوازم مختلف تشریفات جشن تولد کودک

این ملزومات بسیار متنوع است. تشریفات تولد شامل هر آن چیزی که در مهمانی جشن تولد به کار می رود این وسایل شامل بادکنک ها تا خوراکی ها نیز می شود. بادکنک یکی از وسایل جدایی ناپذیر هر جشن تولد به خصوص برای کودکان است که جذابیت بالایی دارد و می توان با دادن فرم خاصی بدان در جهت تزیین جشن تولد کمک بیشتری نمایید بادکنک ها را می توان به اشکال مختلف در آورد. بیشترین بادکنکی که در جشن تولد کودک به کار می رود بادکنک فومی و فرم دار و هلیومی است. بهتر است بادکنک ها را همرنگ تم تولد انتخاب نمایید که در انتخاب تم مورد نظرتان می توانید با موسسات خدمات مجالس مشورت نمایید. تم های تولد؛ برای کودکان طرح هایی برگرفته از شخصیت های محبوب کارتونی و قهرمانان مورد علاقه شان است. واقعا برای کودکان نشاط آور است در محیطی قرار گیرند که با دنیای کودکانه شان تطبیق داشته باشد بالاخص که این تزیینات و تشریفات طرح یکسانی داشته باشد جذابیت جشن تولد را برای هر کودکی دو چندان خواهد کرد؛ لباس و گریم کودک: دو آپشنی که در تشریفات جشن تولد بهتر است نادیده گرفته نشود لباس های مختلفی مطابق تم های تولد عرضه شده است که می توانید آنها را سفارش دهید. گریم صورت کودک را نیز می توانید هماهنگ با تم تولد و لباس او انتخاب نمایید. موسیقی و فیلمبرداری می تواند به ثبت لحظات شاد کودکانه کمک کند؛ آن را هم از قلم نیندازید.

 

ویژگی های چیدمان تشریفات مجالس حرفه ای و زیبا

 

از مهم ترین مجالس زندگی هر فرد، مجلس عروسی او می باشد که مایل است تا به بهترین شکل ممکن برپا شود. قصد داریم تا شما را با ویژگی های چیدمان مجالس به صورت صحیح و حرفه ای بیشتر آشنا کنیم تا فضای باغ و یا تالار عروسی خود را به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن دیزاین نمایید.

تاثیر گل آرایی در چیدمان مجلس

به منظور جلوه بخشیدن به فضای تالار و یا باغ از گل آرایی استفاده می شود. در واقع گل آرایی یکی از مهم ترین بخش های مربوط به چیدمان مجالس می باشد. ایده های بسیاری برای دیزاین مجلس توسط گل ها وجود دارد که برای مثال می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1_ پوشیده شدن سقف جایگاه عروس و داماد با گل های مناسب

2_ قرار دادن گلدان هایی با گل های زیبا بر روی هر یک از میز های مهمانان 

3_ در باغ تالار ها مسیر ورود عروس و داماد را نیز به منظور شکوه و جلوه ی بیشتر گل آرایی می کنند.

4_ گل آرایی لوستر ها و ستون های موجود در سالن و یا باغ

چنان چه قصد دارید تا از گل آرایی برای چیدمان مجالس استفاده کنید، گل هایی متناسب با فصل را انتخاب نمایید، توجه داشته باشید که سلیقه ی عروس خانم و آقا داماد و هزینه ی مدنظر آن ها نیز باید در نظر گرفته شود. برای دیزاین وگل آرایی در تالار یا باغ عروسی سعی نمایید از گل هایی با ماندگاری بالا استفاده کنید که تا انتهای مجلس شاداب باقی بمانند و زیبایی خود را حفظ نمایند.

 

تم مجلس باید چگونه باشد؟

زمانی که وارد مجلس عروسی می شوید اگر هارمونی رنگ سالن هماهنگ نباشد قطعا به محض ورود ذوق شما کور خواهد شد. در نتیجه یکی از ویژگی های چیدمان مجالس به صورت حرفه ای توجه به انتخاب رنگ میز و صندلی، رومیزی ها، گل ها و ... می باشد. معمولا برای انتخاب رنگ وسایل موجود در سالن سعی کنید تا از رنگ های روشن مانند سفید بیشتر استفاده نمایید. همه افراد از سالن عروسی، فضای رویایی را مد نظر دارند به همین منظور استفاده از رنگ های تند مانند قرمز، نارنجی و ... جالب نخواهد بود پس در کنار سفید از رنگ های ملایم مثل صورتی سرکه ای، آبی کمرنگ و ... استفاده نمایید تا در کنار نور پردازی های سالن، فضا رویایی و زیبا شود. در بالا به گل آرایی اشاره کردیم، انتخاب رنگ گل ها متناسب با رنگ وسایل موجود در سالن جلوه ی بیشتری را به فضا خواهد بخشید. دقت کنید که تمامی این موارد نیازمند انتخاب کترینگ مناسب می باشد که آشنایی کامل با روانشناسی رنگ ها، دیزاین سالن و گل آرایی و ... را داشته باشدکه در این موارد می توانید با موسسه خدمات مجالس برگزار کننده مراسم عروسیتان مشورت کنید. 

چیدمان مجالس به چه صورت باید باشد؟

چیدمان مجالس به صورت حرفه ای می تواند شبی فوق العاده را برای شما رقم بزند. تمامی فاکتور هایی که در بالا به آن ها اشاره شد هر یک به تنهایی از اهمیت ویژه ای برخور دارند و حالا نوبت به نحوه چیدمان مجالس می رسد. در یک سالن باید چیدمان میز ها و صندلی ها با توجه به محل قرارگیری جایگاه عروس و داماد و محل قرار گرفتن گروه موسیقی صورت گیرد. دقت کنید که مهمانان حاضر در مجلس تمایل دارند تا به هر دو بخش سالن که به آن ها اشاره شد مشرف باشند در نتیجه میز و صندلی ها باید به نحوه صحیحی چیده شوند از طرفی نوع قرار گیری میز ها باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای رقص مهمانان وجود داشته باشد و راه عبور و مرور افراد مسدود نشود. میزها نباید به صورتی قرار گیرند که دید مهمانان میز دیگر را مختل کنند. نکات مرتبط با چیدمان مجالس به صورت حرفه ای بسیار گسترده می باشد که سعی نمودیم تا هر چند به اختصار اما جامع برای شما توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم امیدواریم که مفید بوده باشد.