همه ی آدم ها در زندگی شکست می خورند اما واکنش ما نسبت به شکست مهم است،مهم این است که شکست را نپذیریم و دوباره بلند شویم و دنبال موفقیت در زندگی باشیم. زمانی که با موانع مواجه می شوید، باید تصمیمی بگیرید… مبادا اجازه دهید تا بهانه ای برای شکست تان باشند یا آنها را به داستان موفقیت خود تبدیل می کنید؟

وقتیکه دارای نگرشی درست باشید، شکست برای شما درس زندگی خواهد بود.

تعیین اهداف برای موفقیت در زندگی:

افرادی که می دانند که چه چیزی می خواهند و البته برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی کرده اند، عموما شادتر از کسانی هستند که فقط اجازه می دهند که زندگی برایشان اتفاق بیفتد. این دانش جدید نیست ، منتظر اتفاقی از بیرون نباش که تو را خوشحال کند، هنگامی که تصمیم می گیری، جهان نقشه می چیند که این اتفاق بیفتد.

هر انسانى ناخداى کشتى زندگى خود است و زمانى موفق خواهد بود که خوب فکر کند، تعیین هدف کند، خوب حرکت کند و با تغییرات سازگار شود، خوب برنامه ریزى و عمل کند. 

موفقیت یک روند است - یک رویداد نیست ؛ برخی اهداف ممکن است یک شبه اتفاق بیافتند. بعضی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارند، انرژی و هم ترازی با سیارات! دلسرد نشوید.  طبق برنامه خود پیش بروید. پیشرفت خود را ارزیابی کنید و اصلاحات را نیز انجام دهید. هدف خود را از ذهنتان حفظ کنید و پای خود را نیز محکم حفظ کنید.

اگر شما در تلاش برای رسیدن به هدفی هستید، قطعا موانعی وجود خواهد داشت.  من آنها را داشته ام، همه آنها را داشته اند اما موانع لازم نیستند که شما را متوقف کنند. اگر به سمت یک دیوار فرار کردید، به اطراف آن نروید و تسلیم نشوید، یاد بگیرید که چگونه می توان از آن بالا رفت، از آن بالا بروید یا در اطرافش راهی را جستجو کنید.

https://medium.com/@sara.arshi021/about


https://medium.com/@sara.arshi021
https://twitter.com/SArshifar
 
https://www.pinterest.ca/saraarshi021/
https://issuu.com/saraharshi
https://seekingalpha.com/user/55536649/comments
https://www.diigo.com/item/note/27gb8/k0eu
https://www.msn.com/en-in/money/search?q=site:arshiyan.com
https://bit.ly/3HYeAkZ

انسان دارای ابعاد مختلفی است که برای رسیدن به موفقیت باید تمام فاکتور‌های خود را پیشرفت دهد. موفقیت مفهومی است که پیشبرد تمام فاکتور‌های انسان (سلامتی، معنویت، ثروت، آرامش، عشق و خدمت به دیگران) را شامل می‌شود و فرد با پرورش تنها یک بعد وجودی خود نمی‌تواند ب. موفقیت دست یابد بلکه باید تمام زوایای وجودش را پرورش دهد تا به هدف نهایی خود در زندگی برسد. 

طوری که اغلب ما در زندگی هایمان یاد گرفته ایم، این است که شکست چیز بدی است. شکست تقریبا همیشه روبروی موفقیت قرار می گیرد با این حال بدون شکست راه های کمی برای موفقیت را خواهید دانست. هیچ کس تا به حال همه کارها را کاملا درست انجام نداده است. اما اکثر افرادی که برخی از موفقیت ها را تجربه کرده اند، در برخی موارد شکست خورده اند.

 قانون انگیزه: هر چه می‌گویید یا انجام می‌دهید از تمایلات درونی، خواسته‌های شما سرچشمه می‌گیرد. پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه‌ها را مشخص کرد تا با یک برنامه ریزی اصولی به هدف رسید.

2- قانون انتظار: اگر با اعتماد به نفس، انتظار وقوع چیزی را در جهان پیرامونتان داشته باشید آن چیز به وقوع می‌پیوندد. شما همیشه هماهنگ با انتظارات تان عمل می‌کنید و این انتظارات بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تأثیر می‌گذارد.

3- قانون تمرکز: هر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید در زندگی واقعی، شکل گرفته و گسترش پیدا می‌کند؛ بنابراین باید فکر خود را بر چیز‌هایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید.4- قانون عادت: حداقل 95 درصد از کار‌هایی که انجام می‌دهیم از روی عادت است. پس می‌توانیم عادت‌هایی را که موفقیت مان را تضمین می‌کنند در خود پرورش دهیم؛ و تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیر ارادی انجام نشود، تمرین و تکرار آگاهانه و مداوم آن را ادامه دهیم.

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/sarah%20arsh
https://dev.azure.com/saraarshi021
https://bit.ly/3r8zZRL
https://express.adobe.com/page/jzyp1mmxc6gLV/
https://adobe.ly/3r9rzcM
https://bit.ly/3FjDOZw
https://www.theverge.com/users/sararshifar
https://www.surveymonkey.com/r/SPVPSY9
https://bit.ly/3qjttbB

هر شخصی در رسیدن به موفقیت با فراز و نشیب‌ها و چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌شود که اگر راه درست مواجه شدن و پشت سر گذاشتن آن‌ها را بداند، این چالش‌ها نمی‌توانند مانعی برای رسیدن به موفقیت فرد باشند. در ادامه به اصول رسیدن به موفقیت و نحوه‌ی مواجهه با مشکلات این مسیر پرداخته شده است.

وقتی که پروژه جدیدی را آغاز می کنید، در معامله ای جدید وارد می شوید یا خودتان را در موقعیت جدیدی قرار می دهید، همیشه ترسی وجود دارد. متاسفانه بسیاری افراد اجازه می دهند تا این ترس آن ها را از برداشتن گام های لازم برای رسیدن به رویاهای شان باز دارد. از سوی دیگر افراد موفق هم همراستا آن ترس را احساس می کنند اما اجازه نمی دهند که مانع انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند بشود یا کارهایی که باید انجام دهند.