سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خود رأی به خطا و غلط درافتد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :1
کل بازدید :108366
تعداد کل یاداشته ها : 190
103/1/9
6:37 ع

 محصولات ساخته شده از چرم از طیف وسیعی از لحاظ کیفیت و نحوه تولید برخوردار هستند و لازم است خریداران از نکات ضروری خرید محصولات چرمی آگاهی کاملی را دارا باشند. چرم از جمله متریال­هایی است که به دلیل زیبایی، دوام و تنوع بالا به عنوان یکی از بهترین مواد برای تولید انواع محصولات در سطح جهان شناخته می­گردد. محصولات چرم بسیار متنوع و شامل انواع کیف و کفش و البسه هستند.

از آنجایی که محصولات چرمی مانند کیف پول چرم، بوت چرمی و یا … از کیفیت بالا و همینطور قیمت بالایی برخوردارند، شناخت این محصولات اهمیت زیادی پیدا می کند چرا که ممکن است برخی افراد سودجو با فروش محصولاتی تقلبی پول زیادی را از شما بگیرند و در ضمن محصول نامرغوبی مانند محصولات چرم مصنوعی را به شما بفروشند به همین جهت به شما پیشنهاد میکنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

میزان درخشندگی را مقایسه کنید

چرم های مصنوعی از رنج بسیار براق تا بسیار مات و چیزی ما بین اینها شکل می گیرند. برای انتخاب چرم مصنوعی که واقعی تر به نظر برسد چیزی را انتخاب کنید که کمتر براق است. چرم واقعی براق نیست اما مات است. از طرف دیگر برای اینکه ظاهری مد روز داشته باشید چرم روشن بسیار براق انتخاب کنید.

بافت خوب را درنظر بگیرید  زمانیکه یک چرم مصنوعی با کیفیت انتخاب می کنید. اولین چیزی که باید مدنظر داشته باشید بافت آن است. چرم اصل بافت خال خالی دارد. هم چنین موارد تقلبی با کیفیت این حالت را حفظ می کنند. اگر با نگاه واقع گرایانه به سراغ آن رفته اید از سطح کاملا صیقلی و صاف پرهیز کنید. این حالت نشانگر کیفیت پایین می باشد.

که چرم مقاوم در برابر هر چیزی است بلکه باید کیف و کفش چرم را در برابر اشیای تیز محافظت کنید.

یکی از اصلی ترین نشانه های تشخیص چرم طبیعی رویه داخلی یا پشتی چرم است، برای مشاهده پشت چرم باید از درز های داخلی محصول و یا کناره های متصل شده به زیپ ها استفاده کنید و چنانچه هر گونه آثاری از نخ یا شبکه های طوری دیدید شک نکنید که مصحولتان کاملا تقلبی است و چرم مصنوعی است چرا که بافت پرزی شکل پشت چرم هرگز قابل شبیه سازی نیست.
چرم طبیعی به راحتی آتش نمیگیرد ولی چرم مصنوعی به دلیل تهیه شدن از پلاستیک پس از در معرض حرارت قرار گرفتن به سرعت جمع می شوند و می سوزند.


راه دیگر تشخیص لمس جنس است. اجناس چرمی  بر خلاف چرم مصنوعی حسی گرم به دست منتقل می کنند. چرم مصنوعی سرد و سخت است.

 

پوست حیوانی مثل گاو که بیشرین مصرف در صنعت چرم سازی مخصوصا تولید کیف و کمربند را دارند همواره در معرض آسیب هستند به طور مثال هنگامی که گاو ها را به چراگاه میبرند هنگام عبور از بین بوته ها و درختان ، شاخه ها و تیغ ها می توانند آسیب های جدی به پوست حیوان برسانند و ضمنا آب و هوا و میزان رطوبت هوا نیز در نوع پوست حیوانات بسیار موثر خواهد بود به همین خاطر هستش که چرم گاوی مربوط به گاوهای شمال معمولا ارزانتر از چرم گاوی های مناطق دیگر است و در کشور ما بهترین پوست چرم گاوی برای استان خراسان شمالی و آذربایجان شرقی می باشد.

توجه به نوع دوخت بیرونی، تودوزی ها، دوخت لبه­ها و مواردی از این دست از مهم­ترین نکات ضروری خرید محصولات چرمی است. امروزه محصولات و کالاهای تولید شده از انواع مختلفِ چرم­های طبیعی و ارگانیک توسط شرکت­ها، برندها و کارگاه­های کوچک و بزرگ صنعتی و خانگی تولید و روانه بازار مصرفی می­شوند. طول عمر محصولات چرمی لزوما به عمر چرم بستگی ندارند و بیشتر از اینکه خود طول عمر چرم اهمیت داشته باشد دوخت این محصولات است که اهمیت دارد، به خصوص کیف های چرمی پس در نتیجه در هنگام خرید محصولات چرمی توجه کنید که دوخت ها کج نباشند، خیلی به لبه های کار نزدیک نباشند و دسته های کیف هم باید با دوختی محکم یا پرچ قوی به بدنه کیف متصل شده باشند.


اولین راهی که می‌توانید تصور کنید این است که از جاهایی خرید خود را انجام دهید که تولید کننده تخصصی محصولات چرمی باشند و در واقع بتوانید اطمینان خاطر نسبت به محصولاتشان داشته باشید و همینطور بتوانید با بهره گیری از مشاوران خبره اشان به انتخابی محصولی درست و مناسب بپردازید.


https://www.hotfrog.de/company/1426012020486144
http://daneshbest.pbworks.com/w/page/142759059/FrontPage
http://fatcow.com/blog/?p=1366#comment-2294593
http://esto.tomsk.gov.ru/articles/energoaudit/1748/?element_id=1748&%3Bsection_code=energoaudit&%3B%3Bsection_code=energoaudit&mid=36666&SECTION_CODE=energoaudit&ELEMENT_ID=1748%3Felement_id%3D1748&PAGEN_2=511&MID=97853&result=reply#message97853
https://granite.phys.s.u-tokyo.ac.jp/trac/Lab/ticket/34#comment:650
http://profs.if.uff.br/tjpp/blog/entradas/firefox-3.5-no-arch-linux#comment_94d6b3cddd895544305ed4f0ad059378
https://xray.fm/broadcasts/22757#postcomment
https://xray.fm/broadcasts/24164#postcomment
https://xray.fm/broadcasts/30769#postcomment
https://xray.fm/broadcasts/30769#postcomment

  1. حقیقت این است که پوست حیوانات در همان مراحل اولیه‌ی تولید که به چرم تبدیل می‌شود
  2. با موادی تلفیق می‌شود که بر دوام و انعطاف آن تاثیر می‌گذارد.
  3. بنابراین کیفیت محصول نهایی به نحوه‌ی صحیح تولید اولیه چرم بستگی دارد.
  4. پس بهتر است به‌جای خرید واکس چرم از یک دستمال نم‌دار استفاده کنید
  5. که هم کیف و کفش‌تان را به راحتی تمیز می‌کند و هم هزینه‌ای برای شما ندارد.

 فروشگاه هایی که تولید کننده محصولات چرمی باشند اغلبا محصولات دسته اول خود را به شما می فروشند پس در نتیجه قیمت های آن ها باید بسیار مناسب تر از سایرین باشد چرا که هزینه ها بدون در نظر گرفتن هزینه های مازادی همچون پورسانت های واسطه ها حساب می‌ شوند.


در هنگام خرید محصولات چرمی فروشنده باید برای شما در فاکتور فروش درج عنوانی به این مضمون داشته باشد و همینطور باید به شما کارت ضمانتی برای محصول چرمی مد نظرتان ارائه کند و در صورتی که این کار از طرف فروشنده انجام نشد از او آنچه که گفته شد را مطالبه کنید چرا که بعدا بتوانید در صورت بروز مشکل با در دست داشتن سند و مدرکی از حق خود دفاع کنید!


https://gumroad.com/leather/posts
http://www.musicrush.com/luckypants/blog/10285/fortnite-top-4-tips-to-build-a-fort-for-final-battle
http://www.musicrush.com/luckypants/blog/9905/provide-you-with-some-strategies-for-the-rocket-launcher-fortnite
https://myanimelist.net/profile/naziyasi
https://jobs.drupal.org/company/16619
 
https://miltonsegretti.net/2014/all-the-synths-whistling-starfish
https://optimize.viglink.com/page/pmv?url=https://www.mashadleather.com
https://github.com/maryamminasian
https://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9BB77FDA801248A5AD23FDBDD5922800&url=http%3A%2F%2Fwww.mashadleather.com
 
https://pbase.com/noroziyasamini/profile
https://mashalt.neocities.org/

چرم­ها در دو نوع طبیعی و صنعتی در بازارهای مصرفی وجود دارند و تشخیص برخی چرم­های مصنوعی باکیفیت از چرم طبیعی برای بسیاری از افراد دشوار است.

از آنجا که تولیدات و مصنوعات چرمی توسط مواد اولیه با درجه کیفیت­های مختلف و توسط شرکت­ها و برندهای گوناگونی تولید می­شود، این محصولات دارای کیفیت، مرغوبیت، دوام و ظاهر متفاوتی هستند و لازم است در هنگام خرید کالاهای چرمی به موارد مختلف توجه نماییم تا محصولی با کیفیت را تهیه کنیم.


100/12/7::: 11:13 ص
نظر()
  
  
<      1   2